Nawigacja
Treść strony
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie z siedzibą w Złotowie, al. Piasta 46, 77-400 Złotów wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000107610, NIP: 767-000-48-19, Regon: 000498916, SWIFT CODE: GBWCPLPP, tel. 67/263 20 20,
zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26.04.2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.sblzlotow.com.pl
STAN DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 26.04.2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- część załączonych dokumentów może nie posiadać warstwy tekstowej - są skanami dokumentów,
- część załączonych plików graficznych nie posiada opisów alternatywnych,
- część załączonych dokumentów może nie posiadać prawidłowej struktury np. hierarchii nagłówków,
- nie wszystkie elementy strony mają odpowiedni kontrast,
- w niektórych przypadkach brak możliwości wyłączenia animacji przesuwania treści.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Linki wizualne
Linki oznaczone są w czytelny sposób, umożliwia to łatwą ich identyfikację na stronie.
Skróty klawiszowe
Strona internetowa obsługuje korzystanie ze skrótów klawiszowych, co zwiększa jej dostępność i ułatwia szybką nawigację.
Opcje kontrastu i dostosowań wizualnych, w tym:
· Opcja powiększania czcionki
· Możliwość powiększenia czcionki w 3 wariantach:
Normalny (x1), Większy (x1.5), Największy (x2)
· Zmiana odstępów między znakami, wyrazami oraz liniami
· Przełączanie wyświetlania linków (podkreślenie)
· Przełączanie strony na wersję z wysokim kontrastem (czarne tło, żółta i biała czcionka)
Mapa strony i wyszukiwarka
Umieszczona została w nagłówku, co umożliwia użytkownikom na szybki dostęp do wszystkich sekcji strony
Wersja wysokiego kontrastu
Możliwość uruchomienia trybu wysokiego kontrastu za pomocą panelu znajdującego się po prawej stronie strony internetowej. Poprawia to czytelność treści i zwiększa dostępność.
Brak pułapek klawiaturowych
Na stronie nie występują elementy, które mogłyby powodować gwałtowne zmiany w jasności lub migotanie.
Brak elementów dźwiękowych i migających
Strona internetowa nie zawiera automatycznie uruchamianych multimediów, takich jak dźwięk. Wpływa to pozytywnie na komfort użytkowników i dostępność serwisu.
Spójność układu
Układ strony internetowej jest spójny oraz jednolity na każdej podstronie, co zapewnia przejrzystość oraz łatwość nawigacji dla użytkownika.
Nawigacja za pomocą klawiatury
Wszystkie interaktywne elementy na stronie są dostępne oraz obsługiwane za pomocą klawiatury.
Etykiety pól formularza
Wszystkie pola formularzy są opisane w przejrzysty i czytelny sposób. Umożliwia to użytkownikom na ich poprawne wypełnienie.
Przygotowanie deklaracji dostępności:
· Data sporządzenia deklaracji: 27 czerwca 2025 r.
· Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 czerwca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny oraz w oparciu o narzędzie służące do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej WAVE - https://wave.webaim.org/.
Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej
Bank jest w trakcie przebudowy strony internetowej, planujemy ukończyć ten proces przed końcem 2025 roku.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mailowo na adres: reklamacje@sblzlotow.sgb.pl, w dowolnej placówce banku (pisemnie lub ustnie do protokołu) lub listownie na adres siedziby banku albo przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-96067-95666-GHDER-22
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
· swoje imię i nazwisko,
· adres korespondencyjny, adres e-mail lub numer telefonu,
· informację, jak możemy się z Tobą skontaktować
· dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
· opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Skargę na brak dostępności niektórych naszych produktów i usług możesz złożyć:
· w dowolnej placówce banku (pisemnie lub ustnie do protokołu),
· listownie na adres siedziby banku albo przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-96067-95666-GHDER-22,
· e-mailem na adres: reklamacje@sblzlotow.sgb.pl
Adresy siedziby banku znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.sblzlotow.com.pl. Możesz także poinformować o tej sytuacji Prezesa Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje:
Informujemy, że wdrażając wymogi ustawy z dnia 26 kwietnia 2024r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze zredagowaliśmy treść poniższego regulaminu zgodnie ze standardem prostego języka.
Regulamin kont dla klientów indywidualnych (dawniej zwany: Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenie rachunków bankowych dla klientów indywidualnych).
Dostępność architektoniczna
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Oddział w Złotowie
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Oddział w Krajence
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Oddział w Okonku
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Oddział w Mirosławcu
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Filia w Złotowie
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Filia w Wałczu
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Punkt Kasowy w Złotowie
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Punkt Kasowy w Lipce
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Punkt Kasowy w Tarnówce
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie - Bankomat ul. Szpitalna