Nawigacja
Treść strony
Deklaracja dostępności - Krajenka
Informacja o dostępności architektonicznej do Spółdzielczego Banku Ludowego w Złotowie w Oddziale w Krajence
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są w Krajenka, przy ul. Władysława Jagiełły 1 .
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 200m od wejścia do budynku)
Łatwe dojście do budynku, nawierzchnia gładka, brak wysokich krawężników. Komunikacja publiczna w odległości około 250 m.
Miejsca parkingowe
Przy placówce znajduje się publiczny parking, na którym nie jest wyznaczone miejsce postojowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami, dodatkowo w okolicy około
150 m od budynku znajduje się parking publiczny na którym jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Wejście do placówki
Przy głównym wejściu do budynku znajdują się schody oraz pochylnia. Przed wejściem zapewniona jest minimalna wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.
Drzwi wejściowe do placówki
Drzwi przy głównym wejściu do placówki są dwuskrzydłowe przy otwarciu o łącznej szerokości 135 cm , przy otwarciu jednego skrzydła o szerokości 100 cm,
Otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz placówki
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Możliwa obsługa osób z niepełnosprawnościami bez asystenta.
W placówce nie jest dostępna pętla indukcyjna.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w placówce – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W placówce nie jest dostępna lupa powiększająca.
Nie zapewniono możliwości ewakuacji lub alternatywnych form ratunku dla osób ze szczególnymi potrzebami.
W placówce brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
Bankomat
Bank korzysta z bankomatów sieci Diebold Nixdorf, które oferują szereg funkcji ułatwiających korzystanie z urządzeń, szczególnie dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Dostępność poszczególnych funkcji zależy od dostawcy danego urządzenia.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad podłożem, umiejscowiony jest na zewnętrznej ścianie budynku przy podjeździe dla osób na wózku inwalidzkim,. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na potwierdzenie oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille’a.
Klawisze z wypukłymi oznaczeniami oraz o wyraźnym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Legenda
|
symbol opisujący miejsce dostępne architektoniczne – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie |
|
symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta |
|
symbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiem |
|
symbol wskazujący na urządzenie wspomagania słuchu dla osób z niepełnosprawnością słuchu, które korzystają z aparatów słuchowych lub implantów |
|
symbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |
|
symbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób z niepełnosprawnościami przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |