Nawigacja
Treść strony
Deklaracja dostępności - Złotów
Informacja o dostępności architektonicznej do Spółdzielczego Banku Ludowego w Złotowie w Oddziale w Złotowie
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są w Złotowie, przy al. Piasta 46.
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 200m od wejścia do budynku)
Łatwe dojście do budynku, nawierzchnia gładka, brak wysokich krawężników. Komunikacja publiczna w odległości około 200 m.
Miejsca parkingowe
Przy placówce znajduje się publiczny parking, na którym jest wyznaczone miejsce postojowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami , dodatkowo z tyłu placówki jest parking wewnętrzny dostępny również dla klientów.
Wejście do placówki
Przy głównym wejściu do budynku znajdują się schody oraz pochylnia. Przed wejściem zapewniona jest minimalna wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.
Drzwi wejściowe do placówki
Drzwi przy głównym wejściu do placówki są dwuskrzydłowe przy otwarciu o łącznej szerokości 135 cm , przy otwarciu jednego skrzydła o szerokości 100 cm,
Otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz placówki
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Możliwa obsługa osób z niepełnosprawnościami bez asystenta.
W placówce nie jest dostępna pętla indukcyjna.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w placówce – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W placówce jest dostępna lupa powiększająca.
Nie zapewniono możliwości ewakuacji lub alternatywnych form ratunku dla osób ze szczególnymi potrzebami.
W placówce brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami .
Bankomat
Bank korzysta z bankomatów sieci Diebold Nixdorf, które oferują szereg funkcji ułatwiających korzystanie z urządzeń, szczególnie dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Dostępność poszczególnych funkcji zależy od dostawcy danego urządzenia.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na potwierdzenie oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille’a.
Klawisze z wypukłymi oznaczeniami oraz o wyraźnym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Legenda
|
symbol opisujący miejsce dostępne architektoniczne – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie |
|
symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta |
|
symbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiem |
|
symbol wskazujący na urządzenie wspomagania słuchu dla osób z niepełnosprawnością słuchu, które korzystają z aparatów słuchowych lub implantów |
|
symbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |
|
symbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób z niepełnosprawnościami przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |