Nawigacja
Treść strony
Obecnie, wiele osób nie wyobraża sobie funkcjonowania bez karty płatniczej, konta internetowego czy aplikacji mobilnej. Szczególnie przekonaliśmy się o tym w ostatnim okresie. Aktywność w cyberprzestrzeni to nie tylko wygoda i oszczędność czasu, ale także rosnące wyzwania w obszarze zapewnienia cyberbezpieczeństwa.
Wystarczy wiarygodne przeprowadzenie rozmowy telefonicznej przez oszusta lub wiadomość wysłana na skrzynkę e-mail, aby mógł on zdobyć Twoje pieniądze.
Dlaczego musisz zachować czujność
Oszuści starają się wyglądać na tak godnych zaufania, jak to tylko możliwe, dlatego ważne jest zachować czujność i uważać na wszystko, co podejrzane. Oszustwo to transakcja na Twoim koncie, której nie autoryzowałeś i nie dokonałeś sam, a ma miejsce, gdy dokonujesz - lub autoryzujesz - płatność ze swojego konta komuś lub czemuś, co uważasz że jest autentyczne. Jednak zamiast tego zostajesz oszukany.
W przypadku jeżeli przypadkowo przekazałeś swoje dane osobowe, przelałeś pieniądze oszustom lub podałeś swoje dane logowania do bankowości internetowej niezwłocznie zastrzeż je i skontaktuj się z Bankiem.
Jak zastrzec?
KARTY PŁATNICZE
Bezpłatne numery dostępne całą dobę: 22 515 31 50 lub 828 828 828
Dzwoniąc z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora: +48 22 515 31 50
USŁUGA BLIK, PROBLEMY Z KARTĄ W BANKOMACIE
Bezpłatny numer dostępny całą dobę: 800 888 888
Dzwoniąc z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora: +48 61 647 28 46
E-mail: call.center@sgb.pl.
BANKOWOŚĆ INTERNETOWA
Wysyłając SMS pod nr 509 900 218 o treści „BI#identyfikator#PESEL”, gdzie „identyfikator” to login do Internet Bankingu lub w Internet Bankingu (zakładka Ustawienia → Kanały dostępu)
Obecnie, wiele osób nie wyobraża sobie funkcjonowania bez karty płatniczej, konta internetowego czy aplikacji mobilnej. Szczególnie przekonaliśmy się o tym w ostatnim okresie. Aktywność w cyberprzestrzeni to nie tylko wygoda i oszczędność czasu, ale także rosnące wyzwania w obszarze zapewnienia cyberbezpieczeństwa.
Wystarczy wiarygodne przeprowadzenie rozmowy telefonicznej przez oszusta lub wiadomość wysłana na skrzynkę e-mail, aby mógł on zdobyć Twoje pieniądze.
Dlaczego musisz zachować czujność
Oszuści starają się wyglądać na tak godnych zaufania, jak to tylko możliwe, dlatego ważne jest zachować czujność i uważać na wszystko, co podejrzane. Oszustwo to transakcja na Twoim koncie, której nie autoryzowałeś i nie dokonałeś sam, a ma miejsce, gdy dokonujesz - lub autoryzujesz - płatność ze swojego konta komuś lub czemuś, co uważasz że jest autentyczne. Jednak zamiast tego zostajesz oszukany.
W przypadku jeżeli przypadkowo przekazałeś swoje dane osobowe, przelałeś pieniądze oszustom lub podałeś swoje dane logowania do bankowości internetowej niezwłocznie zastrzeż je i skontaktuj się z Bankiem.
Jak zastrzec?
KARTY PŁATNICZE
Bezpłatne numery dostępne całą dobę: 22 515 31 50 lub 828 828 828
Dzwoniąc z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora: +48 22 515 31 50
USŁUGA BLIK, PROBLEMY Z KARTĄ W BANKOMACIE
Bezpłatny numer dostępny całą dobę: 800 888 888
Dzwoniąc z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora: +48 61 647 28 46
E-mail: call.center@sgb.pl.
BANKOWOŚĆ INTERNETOWA
Wysyłając SMS pod nr 509 900 218 o treści „BI#identyfikator#PESEL”, gdzie „identyfikator” to login do Internet Bankingu lub w Internet Bankingu (zakładka Ustawienia → Kanały dostępu)