Ludowy Bank Spółdzielczy w Złotowie

Nawigacja

Treść strony

Dlaczego aktualizacja Twoich danych osobowych jest tak istotna?
Dzięki temu, że posiadamy Twoje aktualne dane osobowe, możesz swobodnie i bezpiecznie korzystać z usług Banku.
Oznacza to m.in., że możemy szybko skontaktować się z Tobą, jeśli uznamy, że na twoim rachunku doszło do niepożądanych zdarzeń.

Dokument tożsamości Tylko aktualny dokument tożsamości umożliwia nam zrealizowanie Twoich dyspozycji. Nie ryzykuj utraty możliwości swobodnego bankowania – pamiętaj o wyrobieniu na czas nowego dokumentu tożsamości i poinformowania nas o nim.

Adres e-mail To najwygodniejszy sposób kontaktu, dzięki któremu możemy Ci przekazywać ważne informacje. Powiesz, że nie potrzebujesz żadnych wiadomości od Banku? To nie takie proste - są informacje, które Bank jest zobowiązany Ci przekazać (np. informacje o zmianach w regulaminie). Nie mając Twojego adresu e-mail  musimy je przesyłać w formie papierowej. To niepotrzebne zużywanie papieru, dłuższy czas dostarczania korespondencji, brak pewności, że przesyłka trafi wprost do Twoich rąk i zapełnianie skrzynki na listy. Poczta elektroniczna jest pozbawiona tych wad.
Akceptacja zgód marketingowych pozwoli nam na przesyłanie Tobie informacji o nowych produktach lub usługach, które aktualnie znajdują się w ofercie Banku – a może, któraś z nich przykuje szczególnie Twoją uwagę?

Kontakt telefoniczny Bezpieczeństwo Twoich środków to najważniejsza sprawa. Jednak bez posiadania Twojego aktualnego numeru telefonu nie będziemy mogli o nie zadbać należycie. Jeżeli np. zgubisz kartę płatniczą i w związku z tym zaobserwujemy niepokojące transakcje na Twoim koncie, będziemy mogli się z Tobą skontaktować tylko pod warunkiem, że wskazałeś  nam aktualny numer telefonu.
Dodatkowo autoryzacja SMS czynności dokonywanych na Twoim rachunku, odbywają się tylko jeżeli w Banku zarejestrowany został aktualny numer telefonu.

Adres korespondencyjny Wydaje Ci się, że nie jest to istotna informacja. Ale zastanów się, w jaki sposób przekażemy Ci nową kartę płatniczą, jeżeli poprzednia utraci ważność, a Ty nie podałeś w Banku aktualnego adresu do  korespondencji? Pamiętaj – zmieniając adres korespondencyjny należy zgłosić ten fakt również do Banku.

Jak zaktualizować swoje dane?
W placówce Banku.
W bankowości internetowej (możliwość zaktualizowania dokumentu tożsamości, adresu korespondencyjnego oraz e-mail).

Kontakt

(Centrala) Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie
al.Piasta 46, 77-400 Złotów
 
godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8.15 - 15.30
 
e-mail: sekretariat@sblzlotow.sgb.pl
 
tel. (67) 263 20 20, (67) 263 21 04
 
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych
Agnieszka Karbowiak 
tel. 67 263 20 20 wew. *236
e-mail: iod@sblzlotow.sgb.pl
 
SWIFT: GBWCPLPP                    NIP: 767-000-48-19                  REGON: 000498916
 
L.p.
Nazwa jednostki organizacyjnej
Adres jednostki organizacyjnej
Godziny otwarcia placówki
Kontakt
Centrala Banku
1.
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie
al.Piasta 46
77-400 Złotów
poniedziałek - piątek 8.15 - 15.30
tel. (67) 263 20 20, (67) 263 21 04
fax (67) 263 32 94
Oddziały Banku
1.
Oddział w Złotowie
al.Piasta 46
77-400 Złotów
poniedziałek - piątek 8.15 - 15.30
wtorek 8.15 - 16.00 (sala obsługi)
tel. (67) 263 20 20, (67) 263 21 04
fax (67) 263 32 94
2.
Oddział w Krajence
ul. Władysława Jagiełły 1
77-430 Krajenka

poniedziałek - piątek 8.15 do 15.30

tel. (67) 263 85 62, (67) 263 83 63
fax (67) 263 81 99
3.
Oddział w Okonku
ul. Niepodległości 25
64-965 Okonek
poniedziałek - piątek 8.15 do 15.30
tel. (67) 266 90 24, (67) 266 90 36
fax (67) 266 97 39
4.
Oddział w Mirosławcu
ul. Wolności 26
78-650 Mirosławiec
poniedziałek - piątek 8.15 do 15.30
tel. (67) 259 50 18 (67) 259 54 73
Filie
5.
Filia w Złotowie
ul. Mickiewicza 24
77-400 Złotów
poniedziałek - piątek 9.15 do 17.00
tel. (67) 263 41 22, (67) 263 41 20
6.
Filia w Wałczu
ul. Tysiąclecia 9-15
78-600 Wałcz
poniedziałek - piątek 8.30 do 16.00
tel. (67) 258 04 59, (67) 258 31 07
Punkty Kasowe
7.
w Złotowie
ul. Dworzaczka 4
poniedziałek - piątek 9.30 do 17.00
tel. (67) 263 28 82
8.
w Radawnicy
ul. Młyńska 6
poniedziałek - piątek 8.15 do 15.30
tel. (67) 265 93 63
9.
w Tarnówce
ul. Zwycięstwa 22
poniedziałek - piątek 8.15 do 15.30
tel. (67) 349 22 62
10.
w Lipce
ul. Szkolna 1
poniedziałek - piątek 9.00 do 16.45
tel. (67) 350 97 55
11.
w Zakrzewie
ul. E.J. Osmańczyka 17
poniedziałek - piątek 9.00 do 16.45
tel. (67) 263 20 96